Å så klagar vi igen

Över + 30 grader i solen igår. Visst, det blåste. Men bara väääldigt varma vindar. Satt man i lä höll man på å bli stekt. Meeeeen varför klaga :-)  Jag tycker ändå dagen va underbar trots värmen. Jag gillar värmen bra mycket bättre än kylan :-)  Men om man ändå ska klaga lite så får det bli på natten som var. ALLA fönster öppna och ändå stod luften stilla i alla sovrum. Det klibbade, svettade och rann av oss alla. Och inte hjälpte det att vara utan täcke heller. Nä, vi har sovit riktigt dåligt allihopa inatt.
Sen var det väl inte den smartaste idén jag haft att ta en löprunda i +26 grader..... Och sen inte dricka någe vatten efteråt :-/

Vädret verkar hålla i sig idag med iallafall. Inte lika varmt ändå vilket är lite skönt faktiskt. Just nu står tempen på + 20 grader i skuggan :-) Theo är på dagis och leker av sig. Jag och Agnes ska in till bvc för 8 månaders kontroll. Ska bli spännande att se hur mycket hon väger nu. Hon är ju ett riktigt matvrak vårt lilla troll :-)
Sen bör jag nog ta en sväng förbi jobbet och ordna med föräldraledig papper och semestern jag ska ha i sommar :-)

Ha en underbar dag i solen alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0