Träning och ork

Inatt lyckades vi!! Vi fick sova allihopa en hel natt!!! Kors i taket å jädrar i mej!!
Ja... Agnes ammade ju såklart. Men bara 1 endaste gång! TJOHOOO!!! Och det bästa av allt är att vi somnade runt 22.30 redan så vi var rätt pigga när kl var 6 och alla vaknade.
Känner mig pigg idag och det känns helt underbart. En endaste sådan här natt lite då och då gör mirakel för oss alla. Tror det är mycket träningen jag börjat med oxå. Lite träning om dagen ger mycket mer ork.

Om en stund bär det av till bvc för vägning och mätning av Agnes. Sen ska hon få sina första två vaccin oxå. Får hoppas hon slipper feber ikväll.... Efter det ska jag och Peter ta lite prover oxå. Sjukdommarna har ju loopat här i flera månader nu. Så det har blitt ett allmäntillstånd att vara sjuk. Nu ska vi ta lite tester, bla för TWAR. Och se om det finns något vi kan göra. Annars är det väl bara att härda ut antar jag.

När vi är klara med det drar jag, THeo och Agnes och hämtar hem födelsedagskillen från skolan. Tänkte mig lite utelek när vi kommer hem :-)

Ha en bra dag allihopa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0