Solstrålen

ja jag vet inte jag. Om han bara vaknat på rätt sida sängen i nån vecka nu eller om det är pga rören och penicillinet. Men vi har en riktig liten solstråle härhemma nuförtiden. :-D
När jag hämtade Theo idag på dagis var det första dom sa "Vilken liten solstråle du lämnade hos oss imorse" :-D
Han hade varit en liten prins hela dagen. Jätteglad och ätit och sovit bra hade han gjort. INga utbrott som han vanligtvis får. Och inte en massa skrik som han brukar hålla på med. Det var en helt annan liten gosse :-D

Ropa hej vågar jag inte göra än, men Jäklars vad han äter!! I flera dagar nu har han ätit som en häst! Sopar i sig  välling, frukost, mellis, lunch, mellis och så middag. Nyss åt han en hel banan! Det har han ALDRIG gjort förut.

Och en annan jätterolig grej. Det börjar ramla ord ur honom. Det är täcke, färdig, tack, Agnes och ja.. säkert flera saker. Och idag kom han hem från dagis och kläckte ur sig två helt nya ord. Nämligen Bajs och Kiss!! jag kunde inte annat än att skratta. :-D

Idag fick han Agnes att skratta lite högt oxå. Han satt på mina ben och hoppade och tittade på Agnes. Hon började skratta och då började Theo skratta han med och hoppade ännu värre. Dom kommer nog ha jäkligt skoj ihop :-) Om några månader kan hon sitta på golvet och leka med Theo. Det kommer gillas :-D

En riktigt jäkla bra dag idag! Trots sömnlöshet. Snart väntas mina två älsklingar Peter och Rasmus hem. Middag och sen bär det av på volleybollträning. Oboy va ont jag kommer ha imorrn. GÖTT!!! :-D


//Happy!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0