Heja Tierp!


Om en stund drar jag och Agnes iväg till Tierp för å kolla på tjejernas andra allsvenska match :-) Dom vann sin första mot Malmö igår med hela 3-0!!! Känns som det kommer bli Tierps år i år :-) Och håller tummarna hårt för ett allsvenskt guld :-D

Det kommer klia i fingrarna någe fruktansvärt när jag tittar. Det vet jag... Men det känns avlägset. Att få komma iväg och träna ibland med Sätra är nog vad jag kan åstadkomma som mest nu.
Kanske om några år när barnen blitt större? Ja kanske det... men man blir ju inte direkt yngre heller...
Tiden får utvisa helt enkelt.
Men idag ska det bli superkul att få åka och titta på en match iallafall!!

HEJA TIERP!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0