Funderingar

Nu har Theo varit hemma från dagis typ 3 veckor. Det är 1 vecka sedan operationen.
Och jäklars! Gossen är HELT frisk. Inte ens snorig är han. Den där elvan som runnit under näsan ständigt ständigt i flera månader är helt borta! Och jag blir bara så jäkla jäkla GLAD när jag ser honom. Han är glad och sprallig och framförallt FRISK!.
Nu är frågan.... Dagis eller inte dagis? Han är helt klart redo att gå. MEN, jag vet ju att han kommer bli sjuk igen inom någon vecka bara om jag skickar dit honom imorgon. Och det skär i hjärtat rejält.
Samtidigt kan jag ju inte hålla honom borta från dagis i all evighet. Och imunförsvaret kommer ju lysa med sin frånvaro ett bra tag framöver.
Så jäkla kluven! Hur ska jag göra? HJÄLP!?  Det är så härligt att se gossen frisk, glad och kry. Känns så otroligt länge sedan vi gjorde det.


//Funderar så det knakar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0