Ett lågvattenmärke...

Fy fan för den här natten! Å så jävla typiskt att det ska vara en sån här natt när Peter ska iväg och jobba på morgonen. Theo strulade väl fram till 2 taget inatt. Fram och tillbaka fick Peter springa tills han gav upp och lade sig därinne helt och hållet på madrassen.
Hann väl precis stänga ögonen innan Agnes vaknade och skulle ha mat 2.30. Kl 3 fick jag blunda och försöka somna igen. När Rasmus kliver in genom dörren med växtvärk och vill ha alvedon. PANIIIIK!!! Kl är över 3 och jag har inte ens somnat än!!
Rasmus får alvedon och jag försöker somna. Tittar på klockan och känner bara ren stress i hela kroppen att jag bara får sova 3 timmar OM jag somnar exakt nu. Och OM Agnes inte ska ha mat mer förrän runt 6. OM alltså!
Men självklart blev det inte så. Jag tror jag lyckades slumra i någon slags dvala mellan 3:15 och 4:45. Sen vaknade Agnes och skulle ha mat igen. Och ungefär 5.30 var hon klar och jag fick lägga mig och slumra lite igen. Tills Peter väckte mig runt 6.
Så... samanfattat. Jag har fått sova 1½ timma på hela JÄVLA NATTEN!!! Det måste vara ett nytt lågvattenmärke det här.

Ögonen svider, huvudet dunkar, kroppen värker och lyder inte. Jag bara undrar hur jag ska ta mig igenom den här dagen utan att slockna om jag sätter mig ner.....
Just nu är min högsta önskan att Agnes oxå ska vilja sova när Theo gör det efter lunch. Snälla snälla SNÄLLA!!!


//Godmorgon! Eller nått......



Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack o gravid med nr 2



Okej det var ju inte en lite bajsig natt du har haft :(



2011-01-03 @ 07:56:09
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0