DU gör mig hel

I ur och skur, i vått och torrt, i nöd och lust och tills döden skiljer oss åt :-D
Jag är, har alltid varit och kommer alltid vara lycklig tillsammans med dig. Vad vi än möter för hinder på vägen, bråk eller oensor. Så kommer jag alltid att älska dig och vara lycklig med dig. För vi, du och jag, vi är skapta för varandra. Det finns ingen som du någonstans i världen. Och du och våra barn kommer alltid att vara det viktigaste för mig.

Jag har alltid varit för tid. Med tiden löser sig allt till det bästa. Att ge allting lite tid och andrum.
Allting kommer ordna sig!





Vi två mot världen!


Kommentarer
Postat av: Broiiiii

Fem av fem toast, kaaaaaaaassstjiiiiing

2011-01-14 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0