Det rör på sig

Vägning imorse igen efter 3 veckors skärpning med kosten och sötsaker. Och dra på trissor!!  -0,5 kg till :-)
Så den totala viktnedgången efter 3 veckor är alltså 2 kg. Det är superbra tycker jag! Otroligt skönt att det faktiskt rör på sig. Det motiverar verkligen. Träningen har jag tappat lite. Men ska försöka komma igång med den igen. Ibland blir det lite för mycket helt enkelt. Igår var jag så trött så jag hade alltså värk i hela kroppen. Fick ta en ipren och hoppa i säng. Kl 22.00 släckte vi lampan och somnade som stockar både jag och Peter.

Det är verkligen inte värt att vara uppe länge på kvällarna just nu. Somnar man kl 00 eller senare är hela dagen i stort sett förstörd för att man går och är mosig hela tiden. Och även fast det är helt och vi är två hemma blir det bara inte av att man går och vilar. Så även om jag ammat tre ggr i natt känner jag mig hyfsat pigg :-) Välbehövligt!


Jahapp, vad ska man hitta på idag då tro... Peter jobbar till sent ikväll. Blir en lång dag.
Om nån vill hitta på nått så hojta till! :-D

//Godmorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0