Det blir en tröking

Det blir ett trök inlägg idag. Fick sovmorgon till 8.30 och sen blev det frulle. Göra sig klar och så drog hela familjen in till stan en sväng. Jag inhandlade sängkläder till Agnes. Hittade superfint!! Rött med vita moln på. SÖTT!! :-)
Sen handlade jag lite bodys och strumpbyxor till Agnes och en tröja till Theo.
Lunch på American Pizza place och sen drog jag och kidsen hem för att leka ute en stund. Peter åkte och klippte sig.

Sofie och Andreas kom förbi med fikabröd. Theo drog väl i sig tre bullar iallafall tror jag. Första gången jag sett det kan jag ju säga.... Han har verkligen börjat ta igen förlorad mat :-) Men det är bra tycker jag.
Han kan gott knubba på sig lite :-)

Theo sover sedan 19 taget och jag har precis lagt Rasmus oxå. Vi spelade lite wii och åt lite godis innan sängdax.

NU är det lite vuxentime! Agnes är vaken visserligen. Men jag tror hon somnar snart hon med :-)

Man kanske skulle unna sig lite glass?!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Du har fått en award i min blogg

2011-01-30 @ 12:50:10
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0