den helgen gick jäkligt fort!

Jag slutar aldrig förundras över hur fort helgerna bara swichar förbi och det känns som att man inte hunnit göra ett SKIT rent ut sagt. Så vad har vi gjort i helgen då? Ja... Inte ett skit är väl rätt ord. För dagarna har bara passerat på det vanliga. Att sysselsätta och umgås med barnen. Och det tar verkligen ALL tid HELA dagen.
Igår blev klockan 21.30 innan Rasmus var i säng. Och eftersom dagarna oftast börjar kl 5 på mornarna så är man lite lätt sliten vid 21.30. Man sitter och gäspar som en gammal tant utslagen i soffan. Och man har knappt ork å ta sig till den andra i soffan och kramas för man är så jäkla trött!
Visst, vi har vant oss vid det här nu och vi har liksom accepterat att såhär ser vårt liv ut just nu. Vi kommer vara trötta ett bra tag framöver. Och tid för OSS är en lyxvara som vi bara kan unna oss ibland, när vi orkar.....
Snälla rara ni människor med barn som har föräldrar, syskon och släkt nära er som kan och vill vara barnvakt till era barn då och då. Uppskatta detta!!! Och uppskatta det ordentligt!

Men hur jäkla trött jag än är så är jag så galet jäkla kär i mina underbara ungar! Jag tittar och studerar dom hela dagarna och förundras över vad vi har skapat. Hur Theo utvecklas med stormsteg nu. Orden har verkligen börjat rinna ur honom. Och hur Agnes är så medveten och med hela tiden. Hon är inte alls så värst nöjd med att bara ligga själv nu. Hon vill vara med och se allting som händer.
Och för Rasmus går det jättebra i skolan. Han är superduktig på att läsa och jag är verkligen imponerad av honom. Han får jättebra omdömen av läraren. Det känns jättebra att veta att han har det bra i skolan :-)

Snart är det solsidan. Sveriges utan tvekan bästa serie of all times!
Sen blir det faktiskt sängen för oss. Prio nummer 1 just nu.












Kommentarer
Postat av: sussic

Goungar!

2011-01-31 @ 18:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0