Åååå godmorgon världen!


SJUKT underbart att ligga i sängen och säga godnatt till varandra när kl bara är 22.00. Både jag och Peter är halvkrassliga oxå så i behöver VERKLIGEN sova och återhämta oss. Och inatt måste jag nog säga att vi fått sova helt okej. Agnes åt första gången vid 00.15 och somnade sen om på en gång. Sen vaknade Theo 3.30 och Peter gick in och lade sig vid honom. Agnes vaknade och åt igen precis där oxå. Men sen fick vi sova till 6.15 allihopa :-D En helt okej natt eftersom vi somnade så tidigt. Självklart var jag väl lite trött imorse. Men det är jag alltid hur bra jag än fått sova. Så en sådär 3 koppar kaffe slank väl i :-P

Lämnade Theo på dagis runt 9. Och hör och häpna. Det gick ovanligt bra!! Inge skrik alls idag faktiskt.
Lite smågnäll och klamrade sig fast lite hos mig. Men sen var det bra :-D
Skönt!!

Just nu håller Agnes på att vakna till efter att ha sovit en 30 minuter. Idag blir en rejäl slappardag med mycket bebismys :-D


Kommentarer
Postat av: sussic

Ha en så underbar babymysardag

2011-01-04 @ 10:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0