Sur, grinig och tvär

Idag är en sån riktig jävla skitdag! Sov totalt kasst inatt. Var tvärtrött igår kväll så vi gick och la oss jättetidigt. Men jag fick ändå inte sova pga Agnes vaknade och skulle äta tre gånger. Och bökade hela tiden i mellan. Till 1.30 fick jag sova. Inte längre :-( Så jag var som ett slakt imorse. Och morgonen började såklart med trots från Theo. vilket fick mig på ännu sämre humör. Kände mig redan då sur och grinig. Och det har inte gett med sig under dagen heller. Nu är kl eftermiddag och jag är fortfarande skitsur och grinig. *suck*
Lättirriterad, trött och har inget tålamod överhuvudtaget. Inte bra alls..... Förstår inte vad det är för fel heller. Om det bara är att jag är trött eller vad.

Theo som vägrar ha kläder på sig när han kommer hem från dagis oxå. Satte sig och sket på golvet såklart! *suck* orka orka orka.....

ge mig SÖMN!!!!

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Skickar en kram.

2011-02-22 @ 17:14:19
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0