Släng dig i väggen Leila!

TYDLIGEN!! Så har jag en sambo som är en jävel på att baka. Och det har jag då alltså fått reda på först efter nästan 4 år tillsammans. Igår kväll när vi låg i sängen och pratade om doptårtor till Agnes så klämde han fram det. I form av "Jag VET hur man gör swartswald tårta, jag har ju praktiserat på bageri"
Jag:  ????????????????????????????????  Say what!!?? Kan du baka tårtor??
Peter: Jaaa... och rätt mycket annat mä. Som typ bisquier, wienerbröd och sånt... 
Jag:  ÖHHHH!!!?? Och VARFÖR har jag inte fått reda på det här förräns nu??
Peter: Du har ju inte frågat..... :-/

SÅ summan av kardemumman. Jag har alltså sprungit omkring här och fjantat å bakat sånna halvfula å halväckliga bakverk.
Han har smakat liksom nickat sådär fint å sagt att det va ju gott. Å sen har det inte varit mer med det.
Karlsloken har alltså hållt sig undan bak med FLIT!! i 4 ÅR!!!!!

Men nu blire andra bullar surru. Du har lite å ta igen. 
Jag säger bara, nu vet jag vem som ska få baka till dopet! ;-)
MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

//Släng dig i väggen Leila. Här kommer Peter


Kommentarer
Postat av: Charlotte

hahahaha.... ja det brukar vara så med killar... det finns alltid något man inte vet om..

2011-02-03 @ 14:14:13
URL: http://angelsoflove.blogg.se/
Postat av: Johan

Det är ju du (kristin) som är så gammaldags och konservativ eftersom du bara förutsätter att killar inte kan baka. Välkommen till 2000-talet! ;)

2011-02-03 @ 18:13:55
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0