Orkade inte

Orkade inte blogga igår. Och ärligt talat fanns det nog inte så mycket å blogga om. Theo är ju fortfarande sjuk, diarré nudå... Stackarn kan inte ens släppa en hederlig fis utan att det rinner i blöjjan. :-/
Ah, det är ju kanske inte så kul å läsa om varenda dag så. Det sket sig med bloggandet igår. För såhär ser mina dagar ut den här veckan.

ÄNTLIGEN fredag måste jag bara säga. Skönt att få ha Peter hemma ett par dagar. :-)
Får se om vi får besök från Ljusdal imorgon kanske då. Tydligen var dom lite sjuka däruppe med. Så vi får avvakta och se imorgon helt enkelt.

Jaaa och nyligen gjorde jag ett gött inköp. Nöjd är jag! tror jag... Hoppas Agnes blir lika nöjd.
Hittade denna på blocket för 300 kr (orginapris 500 kr)



Det är en slags babysitter gjord  mjuk skumplast. Så bebisen ska kunna sitta upprätt från det att han/hon kan hålla huvudet själv. Jag tror Agnes kommer gilla den skarpt!


Väldigt mysko väder är det ute oxå.... Solen skiner helt underbart! Men det stormar så träden håller på å vicka. Och vi är så gott som insnöade.... Ska vi kunna vara ute krävs ett par timmas hårt skottande. tror inte Theo gillar´t faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Har också haft mina funderingar på den där! :-)

2011-02-14 @ 11:26:26
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0