Min alla hjärtans dag present till dig min kärlek!

Eftersom ungarna varit sjuka så har jag ju liksom inte kommit omkring att köpa dig något sött och gossigt till vår alla hjärtans dag. Så, jag knåpade ihop ett litet rim till dig istället.
För många är alla hjärtans dag inget speciellt. Men för oss är det en speciell dag. Dagen då du frågade om jag ville förlova mig med dig. Och året efter på samma dag, friade du på det mest romantiska sätt.
Hoppas att du gillar det och att det duger som present. Puss min kärlek!!



Idag för två år sedan det hände något stort
Du kom liksom inte med något vanligt valentinkort
Liggandes i sängen och med handen på magen
viskade du i mitt öra med dom nervösa andetagen
Vill du förlova dig med mig? var orden du sa
och mitt svar på din fråga blev ungefär HALLELULJAAA!


Ett år passerade och något hände under tiden
Något som förändrade hela husefriden
Det vackraste gossebarn som jorden har sett
Någon så underbar, vacker och komplett
Kanske gungar det under våra fötter ibland
Men fortfarande står vi stadigt tillsammans hand i hand.


För precis exakt ett år sen klev du in genom vår dörr
Inget konstigt med det, det är ju precis som många gånger förr
Men denna gången bar du med dig tre stycken paket
Jag öppnade dom snabbt med lite "pirrighet"
med bröllopsorkidéer och kort med vackra ord
friade du till mig och min lycka var totalt fullgjord


Nu har ännu ett år passerat och det har faktiskt hänt något mer
man får vara försiktig vad man önskar, det kanske något tidigare än önskat sker
men OJ vad välkommen hon är vår underbara,älskade lilla dotter
det kanske händer vi dränker henne i rosa och papiljotter


Så står vi nu här på kärlekens dag
Efter fyra år får du mig fortfarande knäsvag
allt vi gått igenom tillsammans med dom "andra"
har haft sin mening så vi kunde finna varandra
Aldrig kunde jag tro att kärlek kunde vara såhär
Jag är så fruktansvärt högt i det blå himlastormande KÄR!


Du och jag min älskling vi är menade att vara
en kärlek alldeles för stor för att någonsin kunna förklara
Jag älskar dig min kärlek till världens ände
det spelar ingen roll vad vi möter för elände
Att lova dig kärlek i nöd och lust kan aldrig gå fel
för det är bara med dig jag kan känna mig hel



Fortfarande gungar det under våra fötter ibland
Men här stå VI, fortfarande stadigt tillsammans hand i hand


Jag älskar dig min kärlek, mitt liv och mitt allt
!



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilken fin bild, finns de någon större kärlek?



Hoppas verkligen vi också, RS toppen är ju över, men nu är maten vårat största problem - hon vill inte äta! :/

2011-02-14 @ 11:24:43
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0