Jag är GLAD!

Idag är jag glad för jag har fått spela volleyboll både lördag och söndag. Igår piskade vi Vansbro och idag Säter. VÄLDIGT sköna vinster. Och SÅ kul att få spela med tjejerna igen :-)

Sen ställde jag mig på vågen imorse och såg att jag gått ner ytterligare 1 kg. Dvs nu är alla 14 graviditetskilona puts väck! Så nu kan man börja jobba på nästa mål. Att gå ner dom där 11-12 kg som sitter där och skvalpar. hihi

Jag har en grym träningsvärk och det är så SKÖNT! :-D

//Godnatt folket! Big smile, big smile, BIIIIG smile!

Kommentarer
Postat av: Malin

känner så igen mig! graviditetskilon bort och sen hade man 12 till som ska bort! De är jobb de!

2011-02-20 @ 22:41:06
URL: http://nyamammakroppen.se
Postat av: Petra

11-12 KILO! Du kommer ju inte finnas efter det!

2011-02-21 @ 10:03:15
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Eken

Men jooo. jag vägde ju så när jag träffade Peter. trivdes bra då :-)

2011-02-21 @ 18:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0