Hann bara inte blogga igår

Dagen rullade på i en jäkla fart. Upp med kidsen kl 6 på morgonen. Kl 11.30 bar de av till Polhemsskolan för att spela match. Går väl snabbt tänkte jag. Jag är hemma i ett kick! Jävlars.... 5 set och 2½ timma blev det.
För en gammal kvinna på 30+ som bara tränat 2-3 ggr på ett år ungefär så är det kanske å ta i.....
Jag hade så jääääävla ont i hela kroppen igår kväll så jag höll på å krypa ur skinnet. En ipren och 2 alvedon fick jag ta tillslut för å ens kunna överväga att sova. *puh* Tänkte jag jag nog inte skulle kunna ta mig ur sängen imorse. Men... konstigt nog så har det gått bra. Visst, jag har träningsvärk överallt. Men det är inte så farligt som jag trodde det skulle va :-) Får se om man kan kickstarta igång den här gamla kroppen kl 17 idag när det är dags igen för match. Såg på vågen imorse oxå att jag faktiskt gått ner 1 kg till. Så nu är det sammanlagt 3 kg.


Yepp! NO PAIN NO GAIN!!

Vinke vink från en väldigt happy Kristin som fått spela massa volleyboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0