Första dagen tillbax

Första dagen tillbaka på dagis idag för Theo. Gick välle sisådära.... :-/ Han började skrika och härja redan hemma. Så han va inte på sitt bästa solskenshumör direkt. Det fortsatte när vi skulle gå hem därifrån oxå. Han va glad å se mig, absolut! Men sen hade han ingen lust å klä på sig och gå hem. En riktig surbulle har han vart idag. Hoppas han är på bättre humör imorrn.

Bvc besök idag för 4 månaders kontroll med Agnes har vi hunnit med oxå. Lillfisan väger nu hela 6500 gram och är 64 cm lång!! Hon är lång vår tjej :-) Inte undra på att vi haft strl 68 ett tag nu :-) Viktkurvan ser bra ut och hon följer allt jättebra. Så jag har bestämt mig för att inte ha så bråttom med smakisar den här gången. Jag kommer amma på ett tag till så får vi se när vi känner för att sätta igång :-) Men inte just nu iallafall.

Kastar in lite bilder på La familjen





Ibland kan man få ett flin på begäran. till å med utan napp!!


Lillfisan flinar upp sig som vanligt







Peter är lite blixt känslig. hihi


Åååååå kvällsbuset kan börja!






Pappa Peter ser sådär lagom trött ut....












Varom väsnas pappa och brorsan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0