Den låååånga fredagen

-13 grader ute och solen skiner härligt. Men så SJUKT jäkla isande bitande kyla så kinder fryser sönder nästan.
Innedag det blir... tyvärr.. :-/

Vi har myst i soffan, gosat, tittat på tv, ritat, *byggt* pärlplattor, dansat, lekt på Theos rum och lekt härnere.
Jävlarimej!! Det är nästan så man önskar dagen var slut NU! Jag är tröttare än tröttast. Att gå till jobbet är som rena rama semestern jämfört med det här. *puh* Visst det är kul! Men jag är en gammal kvinna och orken hänger inte riiiiiktigt med längre.

Det har blivit dåligt med äta idag och nu har jag huvudvärk deluxe. Så jag mår... sisådär.
Idag är en sån där lite halvkass dag helt enkelt. När man har lite svårt å se saker från den ljusa sidan och gräver ner sig några cm. ja, dom dagarna kommer och går. Hormoner hormoner hormoner. OCH sviter av att sitta instängd mestadelen och inte träffa så mycket vuxna att prata med. Extra jävligt är det när ens karslok kommer hem 16.30 en fredag!!!! *fräser*
Som sagt... dagar kommer och går.

Ska försöka få i mig lite käk får se om saker och ting ljusnar med lite socker i blodet :-)

//Fredag.........

Kommentarer
Postat av: Johan

-13..mm jag vet inte men i ume var det -28, det var kallt! Så just nu känns det inte som att dina -13 räcker särskilt långt ;)

2011-02-19 @ 11:12:48
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0