dagarna i ett nötskal

Nä det händer liksom inte så värst mycket just nu. Inget som inte rör kidsen iallafall. Så äre bara!
Mitt liv i ett nötskal just nu helt enkelt. När man är mammaledig så försvinner man in i en bubbla där bara jag, barnen och familjen existerar. Man glömmer bort allt som varit och koncentrerar sig 110 % på det som är just nu. Inget annat är viktigt. När man väl åker ut för att kanske shoppa något till sig själv så slutar det med att man ändå kommer hem med kläder eller saker åt kidsen. Och inget åt mig själv.
Jaja, det är så det får vara just nu. För just nu trivs jag faktiskt i den här bubblan! Även om jag längtar efter mig själv ibland och får mina nedbryt. Men nu har jag fått börja träna volleyboll en gång i veckan och det gör underverk med mig. :-)



Det är svårt å ta bra bilder på någon som aldrig är stilla...


Städar man rummet är det KABANG några minuter senare igen....


"Godnatt pappa" med Agnes napp i munnen... :-/


Ca 30 minuter senare


Lilla söta Agnes med sina händer som hon alltid har ihop :-) s sött så sött


Eller varför inte ligga på mage och bajsa! Säkert skönt...


Nappe å snutte är ett måste


Från vår härliga promenad idag


Schlänger in en bild på gammelmorsan å :-)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

känner igen det med att kameran inte hänger med barnen... :P alltid lika kul.. hehe... :)

2011-02-02 @ 22:53:33
URL: http://angelsoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0