Andas ut

Äntligen helg och familjen är samlad. Den här veckan.... herrejävlar säger jag bara! Aldrig har jag känt ångest över morgondagen någonsin så länge jag varit föräldraledig. Men den här veckan har jag faktiskt gjort det....
Jag har känt mig otroligt stressad och uppe i varv. Så pass att jag haft problem med att sova trots att jag varit dödstrött. Ikväll när jag skulle amma Agnes kom ingen mjölk hur mycket hon än sög. Hon låg där och sög och sög och blev bara mer och mer frustrerad. Men inget kom.... :-/ Var bara å ta fram flaskan. Antar! och hoppas verkligen det berodde på stressen som varit. Och hoppas att det fungerar bättre imorgon.


Känner mig lite uppgiven och nere ikväll. Vet inte.... känslor och funderingar hit och dit. oro... onödigt kanske. Men det blir väl så......

/Godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: Johan

hon verkar ju rätt nöjd! :)

2011-02-12 @ 10:46:54
URL: http://johanfrisk.blogg.se/
Postat av: Nylander

Vad duktig hon är!! Stor tjej:)

2011-02-12 @ 17:57:16
Postat av: Sofie

2011-02-12 @ 19:23:04
Postat av: Sofie

Och så ser man Theo skymta i bakgrunden :P

2011-02-12 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0