4 månader stor

Idag blir vår Agnes 4 månader stor!! Jag har sagt det förr och jag säger det igen. FAN va tiden går fort!
Såhär fort har jag inte för mig det gick förut....
Hon har fortfarande inte gjort några tendenser till att rulla. Men däremot är hon jättestadig i ryggen och sitter gärna. Och kan sitta korta stunder helt själv faktiskt :-) Och OJ va glad hon är då :-)
Jättestark i benen och vill väldigt gärna stå upp. Och hon ser väldigt stolt ut när hon gör det och man talar om för henne va duktig hon är. Sina fötter har hon upptäckt och kan greppa dom jättefint nu. Hon har tränat på det ett tag. Men nu tar hon fötterna ganska lätt och håller i dom :-) Skrattar högt gör hon och har gjort ett tag. Men är fortfarande lite svårflirtad. Man vet aldrig vad som är kul :-)
Hon visar mer och mer sin personlighet. Och har börjat säga ifrån på skarpen när hon lessnat på Theos bravader runtom henne. Hon skriker ifrån och blir rejält förbannad ibland. hihi. Härligt å se att hon har lite humör :-)


Underbara sötaste finaste och goaste prinsessan Agnes


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja vekligen.. tack så mycket! Min ekorre var säkert föräldralös och singel! :P

2011-02-22 @ 05:34:07
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0