Näe.. :-(


Den här smärtan jag haft och har kan bara inte bero på tanden. För nu har den eskalerat och det gör så jävla fasansfullt ont när smärt tillfällena kommer så jag vill bara krypa ur min egen kropp och försvinna någonstans :-(
Börjar fundera på om jag åkt på någon slags inflammation i käkleden. Men hur fasen skulle den kommit dit? vad jag vet så gnisslar jag inte tänder på nätterna..... Och man tycker ju att tandläkaren borde sett inflammationen isåfall...

Nu känns smärtan mer vid käkbenet intill örat. Det smärtar någe hemskt på kinden intill öronflärmen ungefär. Och smärtan går ut i hela vänster sida av huvudet och det känns till och med som det gör ont nedåt halsen och nacken :-( Det är hemskt!

Jag måste bara få hjälp med detta. Jag förstår inte för mitt liv hur jag ska kunna jobba med denna smärta som kommer då och då under dagen :-(

Kommentarer
Postat av: Kristin N

Ny doktor, nya tag.

2011-12-11 @ 17:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0