klurar


Klurar på sånger och solister i kyrkan. Två stycken underbara sångare/sångerskor är tillfrågade.
Har nog bestämt mig för två stycken låtar. Jag tror det kan bli superbra! :-)

Har bokat florist och hon vill att jag ska höra av mig efter julhelgerna för att disskutera igenom vad vi vill ha.
Fortfarande svårt med buketten... Men jag är rätt säker på att jag kommer bli nöjd. Det finns ju så mycket fint så det är nog omöjligt att välja. :-)

Idéer om allt möjligt börjar verkligen ta form. Och det känns som jag börjar bestämma mig om mycket hur jag vill ha det.

OJ! har ni tänkt på det... jag säger JAG. VI menar jag ju! :-D Fast det är ju mest jag som pysslar :-P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0