Julfest!

I år bjuder landstinget Gävleborg ALLA sina anställda på en sjujävla fest istället för att ge en liten sketen handduk i julklapp. ÄNTLIGEN säger jag! Även om det såklart sticker i ögonen på folk. Men som folk sliter i landstinget för skitlöner och ingen klapp i ryggen så är vi helt klart värda detta.
Och jag måste säga att det var en väldigt lyckad kväll :-)

Ca 2000 personer var där igår. 900 personer i tisdags och 600 i måndags.
Det bjöds på ett jättebra julbord med alla sorters delikatesser. Jag åt en överlasstad tallrik med mat och hade inte en susning om att det fanns ett dessertbort :-/ Men där det finns hjärterum finns det stjärterum som jag brukar säga! Så självklart fick det plats med lite götta i magen ;-)

Under hela middagen och efteråt bjöds det på underhållning från stora scenen. Östen med resten, Lina Hedlund, Salene, Thomas Di Leva och Idol Sebastian :-)
En mycket lyckad kväll :-) TACK landstinget för att vi ÄNTLIGEN fick en schysst julklapp. :-)











Vissa kollegor blev visst lite överförfriskade ;-)


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad kul! Mer julmat till folket! :)

2011-12-09 @ 11:45:04
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0