Jag vill be om ursäkt


Jag vill be om ursäkt till alla mina nära och kära, familj som vänner. För att jag kanske inte är så väldigt närvarande nuförtiden. Att jag kanske inte frågar så mycket hur alla mår eller hur saker och ting går i era liv.
Jag bryr mig jättemycket hur ni mår. Ni är ju mina nära och kära och betyder massor för mig!

Men just nu har jag så fruktansvärt fullt i min egen ryggsäck att jag helt enkelt knappt har orken att klara vardagen. Saker händer runt mig och jag vet fortfarande inte i vilken ände jag ska börja att tackla allting.
Mysteriet med att lära sig hantera allt som händer i livet så att man inte går under på kuppen.... Hur gör man?

Som sagt, förlåt... Jag vill aldrig att någon ska tro att jag inte bryr mig. för det gör jag verkligen!
Men just nu är jag lite på egna villovägar ett tag...

Kram och en massa kärlek till er!!




Kommentarer
Postat av: Picco

Precis så där känner jag oxå. Om ngn nu undrar alltså.....

2011-12-06 @ 15:11:51
Postat av: Charlotte

jag känner igen mig otroligt mycket i det du skriver.. hoppas ryggsäcken lättar snart... kram på dig

2011-12-07 @ 22:27:45
URL: http://angelsoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0