Weddingplans


Så det är nu alltså 9 månader och 25 dagar kvar tills vi ska gifta oss jag och Peter. Nedräkningen har börjat! :-D
Det kommer väl förmodligen bli en hel del bröllopsbloggande mellan barnbloggandet antar jag. Det är lite svårstartat känner jag. Det känns superkul att få göra det här. Men hur fan gör man!!?? Hur och vart börjar man??!! 

Det som är klart just nu är:

* Festlokal bokad
* Kyrka bokad
* Bröllopsklänning beställd och betald
* Datum bestämt
* Brudtärna och bestman är tillfrågade och har sagt ja.

På måndag ska jag och Maria kolla runt lite i Gävle efter en tärnklänning åt henne. Får se om vi hittar något. Annars får vi vända oss till nätet och kika lite mer där antar jag.

Men sen då??!! Jag har kollat HUR mycket som helst på sidor om duktingar, håruppsättningar, servetter å hej å hå å fan å hans moster. Men det finns ju så mycket fint. Och vart ska jag börja någonstans? Vad ska jag ta tag i först? det är ju en miljard grejjer att göra för sjutton.
Dags å sätta igång på allvar nu antar jag :-)

Alla som vill hjälpa mig, hojta gärna till!!! :-D





This is going to be fun!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe bara å fråga om de e nått. synd att man inte får gifta sig en gång om året, sjukt kul att planera bröllop:) börja med en budget och gästlista. och fixa inbjudningskort. oftast räcker det med att skicka ut dem ca 4månader före men är det under semester så gärna tidigare. toastmaster eller toasmadame kan vara skönt att ha då de håller i alla trådar och så:)

2011-08-06 @ 21:18:34
Postat av: cattis

hmm...glömde skriva namn....de va jag (cattis) som skrev de där ovan;)

2011-08-06 @ 21:19:26
Postat av: Kristin Nylander

Jag hjälper gärna till!!

2011-08-07 @ 19:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0