Hur träningen går?

Ja det här träningschemat som jag körde med typ 9 veckor fick jag lov att lägga ner. Det blev ohållbart till slut bland allt kvällsjobbande för Peter, sömnlöshet mm. Allt blev bara omkullkastat i schemta och inget gick som det skulle. Men jag körde iallafall bra länge!

MEN! Jag tränar fortfarande. Jajjamensan självklart! Jag försöker springa varannan dag. Men ibland blir det 2 dagar mellan. men då springer jag oftast två dagar i rad sen istället :-) Så iallafall 3-4 löppass i veckan blir det. Och så en och annan powerwalk på 5 km däremellan. Så nog tränar jag. 4 km springer jag varje gång ungefär. Jag får nog nöja mig med det som det ser ut just nu. Och lite enklare styrketräning härhemma efter löppassen. Jag har gått ner ungefär 7 kg sedan jag började med allt tidigt i våras. Alla graviditetskilon plus några till :-) Just nu syns inte träningen jättemycket på vågen längre. Men det syns däremot på måttbandet och centimetrarna. Och det är väl vad som är viktigast antar jag :-)
Jag känner mig iallafall mycket gladare och har fått tillbaka lite självförtroende igen. Och det är ju det allra viktigaste i allt det här :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0