Disgusting......

Fy fan va dåligt humör jag är på. Jag är så jävla trött och orkeslös i hela kroppen. Jag tränar och tränar som en galen trots att fötterna och kroppen värker. Så flåsar jag mig genom det där förbannade spåret titt som tätt.
Jag tänker på vad jag äter och mängden. Fast jag igentligen skulle vilja trycka i mig en stor godispåse.
Men! Händer det något!!?? NÄÄÄÄ! Inte ett förbannat jävla skit!!!!!
FAAAAn va less jag är!! Jag känner mig stor och fet som ett jävla hus. Det väller över överallt och ingenting sitter snyggt. Ingenting!
fan fan fan.... :-( Önskar jag hade 100 000 så jag hade råd med en rejäl bukoperation och fettsugning. Och kanske ett par tuttar på det.  NEJ jag är inte ytlig. Men vem fan mår bra när allt bara väller ut överallt!!??
Urk på mig själv just nu..... :-(

en kass dag..... trött, hängig... kass....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0