Underbara dagar

Det var så sjukt skönt ute igår så jag hann helt enkelt inte blogga alls.! Vi var ute till sent och sen var det grillning till middag och så läggning av barn. Ja.. sen va vi bara helt slut både jag och Peter.
Så det blev soffläge med en film och mys :-) VÄLDIGT trevlig, lugn och skön lördag. :-)









Just ja! I fredags fick vi trevligt besök av dom här två turturduvorna :-P





Mycket trevligt besök :-D Så vi passade på att bestämma oss för att hänga med till Åland över helgen i agusti.
Frivilliga barnvakter? först till kvarn!! :-P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan anmäla mig! Bara det inte är tjej milen helgen.

2011-04-17 @ 11:16:20
Postat av: Kristin

Vem?

2011-04-17 @ 15:11:35
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Carin

Japp så bra gick det att ta bort den bilden!

Kul att se er igen och riktigt skoj att ni ska med till Åland:D

2011-04-17 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0