Så JÄVLA less!!

Jag har vetat förra veckan med att något inte är som det ska. Han är bara inte sig själv! Jag känner ju igen min Theo och det har inte varit min Theo alls. Och nu kom bekräftelsen som jag skrev om tidigare. Han blev aldrig bättre från förra öroninflamationen.
Jag reagerade redan när vi bara fick en 7 dagars kur på penicillinet. jag VET ju att det måste måste måste vara 10 dagar för att det ska bita på Theo. Ändå går jag på det igen. Fan :-(
Nu sitter vi här med ännu en öroninflamation. Och som pricken över i har han ögoninflamation oxå.

Tack som fan för den liksom! Det här är ju precis exakt vad vi behöver nu när vi ska ha dop på lördag.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: sussic

Åhnej! Stackars er! Säg till om det är nå som jag ska hjälpa till med!



Många kramar

2011-04-05 @ 09:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0