Morgonprommis


Morgonpromenad avklarad. CHECK! Tog den direkt efter jag lämnat Theo på dagis. Det är ju inte alltid det funkar att göra så. Speciellt när jag vet att Rasmus sitter hemma och inte alls vill vara själv. Meeeen han är ju ändå 8 år gammal. Så jag faktiskt smet iväg på en promenad ändå. Fick lite bastning när jag kom hem att det tagit för lång tid. Men det gick tydligen bra att vara själv en stund extra :-)

Mycket skönt var det iallafall. Efter nattens drabbningar så behöver man ha lite luft och röra på sig för att orka resten av dagen. När Peter kommer hem ikväll ska jag försöka komma ut på en längre promenad oxå. :-)

Godmorgon!


Morgonmys med en ovillig Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0