Hemma

Det va med ett stort leende på läpparna jag stegade hemåt efter skatenvägen i solen igår eftermiddag.
Superkul har det varit båda dagarna i Linköping med allt. Men OJ vad jag saknar mina barn och Peter.
Mest underbart var det att vi faktiskt hann hem så jag fick gosa med dom innan det var sängdags för dom små.

Natten har varit jättebra oxå. Agnes vaknade runt 2 och låg och höll låda i sin säng. Lyfte över henne och gav henne mat. Sen var det gooooos tills hon somnade om igen strax före 3. Sen var det godmorgon ungefär 5.30. Fast då tog Peter över :-)

Idag drar Peter iväg på begravning i Stockholm och kommer väl hem någon gång i eftermiddag. Mammsen och pappsen är kvar en stund idag med men åker väl hem här framåt lunch.
Det ser ut att bli en varm och vacker dag i dag med. Så jag hoppas vi kan vara ute och mysa mycket :-)

Fredagsmyyyys! Godmorgon! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0