Godmorgon!

Godmorgon regniga Linköping. Fast i och för sig är det rätt så bra att det regnar. För jag ska ju ändå sitta inne hela dagen på visningar.
Natten har varit rätt så bra faktiskt. Jag har sovit hyfsat för att ha varit första natten. I vanliga fall sover jag nästan ingenting och väldigt dåligt första natten borta vart jag än är. Men inatt sov jag faktiskt. Förmodligen av ren utmattning.
Peter däremot hade tydligen haft en rejält kass natt med två vakningar med mat och bajsbyte :-/ Uscha....
Och morsan hade snarkat som ett helt sågverk. Och Theo sov.... Knepigt det där...

Saknar er så det gör ont i hjärtat mina älsklingar!!!


Kommentarer
Postat av: Mirre

Har du börjat jobba?? Passa på att sov nu hurdu! =)

2011-04-13 @ 16:13:13
URL: http://mirrepirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0