Godmorgon underbara fredag!

Trots en nästan totalt sömnlös natt så känns det rätt så bra. Det är ju fredag!! Visserligen känner jag mig lite stressad..... Men det mesta brukar ju faktiskt lösa sig. Så jag orkar inte riktigt fundera så värst mycket HUR. Tar det som det kommer. Ja.. det är ju då alltså Agnes dop imorgon lördag :-D

DAGENS TO DO LIST

CHECK   * Vika servetter     
CHECK   * Handla det sista
CHECK   * Hämta nyckeln till lokalen
CHECK   * Baka
             * Packa allt till dukning och fikat
CHECK   * Bada barnen
CHECK   * Försöka hinna ha lite fredagsmys.....


GODMORGON!!

Kommentarer
Postat av: Peter

Bada sambon då?

2011-04-08 @ 12:03:36
Postat av: Kristin

mm kanske det kanske ;-)

2011-04-08 @ 13:47:36
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Oj är det dop dags imorgon! Det har jag missat. Vill gärna se lite pics sen då :D



Jorusåatte , vi bygger om huset , jag bor hos mammsen o får hjälp med kidsen. Min sambo är egen företagare och jobbar mycket ( läs hela tiden ) därav hans totala frånvaro. Skittrist.

2011-04-08 @ 15:31:02
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0