En härlig dag tror jag

För det första har vi alla sovit riktigt gott inatt. Det har inte varit så värst mycket bök och stök utan vi har fått några timmars sammanhängande sömn. Vilket gör underverk!!

Och såklart gick vi ut i solen redan på förmiddagen. Och avslutade med en promenad så båda slocknade i vagnen :-) Idag vara svettigt i dom +12 graderna. För självklart sopade jag på mig både överdragsbrallor och vinterjacka. Liiiite för varmt idag kan jag säga.




Snart ska jag ge både mig och Agnes lite lunch. Theo får äta när han vaknat. Sen ska vi åka in till stan och hämta storebror Rasmus från skolan. Och jag antar att det blir mer utelek när vi kommer hem därifrån :-)

Det känns som en bra dag det här :-)


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Bra där!



Jag kör fortfarande ren lågkalori diet, men känner att jag snart borde lägga till nått annat.

2011-04-06 @ 16:28:27
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0