Separationsångest?

En hel helg har snart gått i Kolbäck hos mamma och pappa. Brorsorna med familjer har varit här oxå.
Men nä.... han hänger som en apa runt halsen på mig gossen. Vissa stunder har det gått bra med mormor. Men så fort jag går iväg på toa lr något så springer han och letar efter mig. 
Bröderna ansträngde sig hårt för att busa med honom och kanske få hålla honom. Men nä.... svårflirtat...
Det blir lite jobbigt å bära bära bära när man är höggravid.... :-/ Ryggen och foglossningen var inte att leka med igår kväll när det äntligen var läggdags.

Separationsångest pga att han börjat på dagis kanske? Vet inte.... Men jag hoppas inte det kommer bli såhär nu. Jag hoppas det kommer lugna ner sig med tiden. Eftersom jag inte får gå iväg någonstans så har det inte blivit mycket vila i helgen direkt. Men däremot kan man verkligen inte klaga på hur han sovit. Visserligen har han vaknat kl 5 på mornarna. Men han har ju faktiskt sovit hela natten i resesängen fram till dess utan att göra något ljud ifrån sig. Då får man faktiskt inte klaga alls. Sen att jag sover dåligt ändå är ju bara mitt eget fel.

Idag bär det av hemåt. Nu längtar vi efter pappa Peter :-D Och en uuuunderbaaaar vecka med jobb och dagis? hmm...

Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0