Över förväntan!

Theos första heldag på dagis gick helt över förväntan! Totalt chockad fick jag höra om att jovisst hade han varit ledsen en stund precis när jag lämnat honom. Men sen hade han varit superglad och jättetrevlig heeela långa dagen. Och trots att han vaknade redan 4.45 imorse så hade han bara sovit 1 gång på 1½ timma!!! :-O
Jag bara gapade när jag hörde allt det här. Men oj vilken stor sten som lättade från bröstet på mig.
Nu känns det genast bättre :-) Visst kommer det säkert gå upp och ned från dag till dag. Så har ju alla det ibland. Men han verkar ju trivas bra där iallafall och det känns jättebra :-)

Det som är ännu roligare och chockerande är att han fortfarande är vaken nu och är GLAD! Helt otroligt! Plus att han slevade i sig en hel tallrik med ris och chili con carne till middag :-D
Precis för en stund sedan kom min andra ögonsten. Rasmus :-) Min stora fina pojke :-)
Och just nu sitter dom två och gosar i soffan :-)

//Nöjd, glad och lugn mamma

Kommentarer
Postat av: Petra

Saaa ju det ju! Så där är alla barn. Gråter direkt sen glömmer dom bort det och har skitkul :)

2010-09-21 @ 01:34:02
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0