Ont som fan!

Halva dagen spenderades i Bollnäs på röngen. Installation av en DX. Å herrejävlar va omständiga vissa kan vara.... *suck* Men till slut kom jag därifrån iallafall. Och hemma i god tid att hinna kasta i mig lite lunch och sen åka hem för att hänga med och hämta Theo på dagis :-) Han blev så jäkla glad när han såg oss att han började springa för full rulle mot oss med ett stort leende på läpparna. Men halvvägs så kom han väl på hur mycket han saknat oss för då slog det över till en rejäl surläpp och en skvätt gråt istället. Men det blev bra snabbt igen :-)
Det var skönt att få se lite hur det såg ut, kolla var hans kläder ska hänga och sen få träffa ett par av fröknarna :-) Han hade sovit bort nästan hela visiten på dagis idag med. Det är väl så i början. Så det har varit en utmaning att hålla honom vaken här på kvällen. Till slut slocknade han snabbare än någonsin förut kl 18.30. Får se om det blir en kl 5 väckning imorrn.... :-/

En hel dag på benen plus en jäkla massa rens i förrådet ikväll har gett rejäla känningar i bäckenet. Vet inte om det är foglossning... men jag gissar väl på det. Jäkligt ont i ryggslutet har jag oxå nu.
Så nu blire mys i soffan med lite smörgås och té :-)

Rejäla fynd i förrådet föresten! Både vinterkläder, skor och vanliga kläder från Rasmus som passar utmärkt till Theo nu. Och kan han inte ha dom nu så kan han ha dom senare. Perfa! :-D

Nu till smörgåsmyset!

//nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0