Det börjar bli dax

Ska väl skriva nått om denna graviditet oxå kanske :-) När vi väntade Theo skrev jag säkert något varje dag :-P Men det finns knappt någon tid att tänka på bebis i magen nu när man har både Rasmus och Theo.
Tråkigt... men sant tyvärr. MEN! Idag går vi in i V 36 och nu tycker jag faktiskt att jag har börjat landa lite i allt.
Visst, vi jobbar 100% båda två. Theo går på dagis och Rasmus i skolan. Det rustas för fulla muggar och sjukorna avlöser varandra. Men ja... det känns ändå som att jag tar mig tid att känna efter dom mysiga rörelserna i magen, smeka magen lite och sådär. Framförallt så har jag börjat längta! Oron och rädslan som fanns där för att inte orka eller hinna med en bebis till.... Ja det kanske finns där fortfarande någonstans. Men nu har längtan tagit över helt.
Det ligger ju en nästan helt klar liten bebis därinne i magen och skvalpar juh :-) Nånting som är skapat av mig och Peter, något vackert och underbart :-) Hur kan man inte längta efter det.

Nog vet jag att dom kommande månaderna och åren kommer bli tuffa och jobbiga. Men det är VÅR vardag, VÅRT liv och VÅRA underbara barn. Vi kommer lära oss rutiner som fungerar för oss. Och framförallt har vi varandra jag och Peter. Och vi kommer fixa det här galant :-) Vi har redan en liten busunge som vi inte fått sovit för på över 1 år och ändå har inget förändrats mellan oss. Vi är stadiga och stabila och jag älskar dig mer än någonsin!!

//Tillsammans är vi stark

Kommentarer
Postat av: Peter

Älskar dig mer än allt älsklingen min. Klart vi fixar det här med. Vi (snart 5) mot världen.

2010-09-29 @ 08:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0