Dagen har rusat förbi

Theo slog upp sina bruna redan kl 5 och totalvägrade att somna om. Tack å lov vare Peters morgon att gå upp ;-)
Så jag fick sova vidare till 8.30 när jag väcktes till en serverad familjefrukost därnere. MYYYYS!
Sen drog Peter iväg och jobbade en stund. Rasmus gick över till Lukas och Theo sov en stund.
Efter lunch åkte Rasmus iväg med sin pappa och lekte med en kompis. Medan jag och Theo drog iväg till stan för att handla 1 års present. Hem igen, mötte upp Peter och drog iväg på kalas.
Lilla Vera fyllde de stooooora 1 åren :-) Både Theo och Vera var rätt trötta så dom höll väl inte supersams. Theo ville kramas och det hade INTE Vera nån lust med. hihi

Kom hem runt 16 igen och både jag och Theo slocknade en 45 minuter. Sen blev det pizzamys för hela familjen :-) Just nu är Rasmus över hos Lukas en stund till medan resten av oss sitter och tittar på Pip-Larsson på tv. Theo gillar det skarpt :-)

Så jäkla sköööönt med helg!! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0