Beställt och klart!

Vinteroveralls jakten är klar!! :-D Nu är en overall beställd, klar och betalad av underbara mammsen och pappsen :-D TACK miljooooner gånger för allt! :-D



En sådan här blev det. En Tignes Coverall från Didriksons. Den har fått bäst i test på dom flesta ställen jag läst och står emot både vind, väta och kyla väldigt bra :-) Och på köpet när man köpte en Didriksons overall fick man ett par valfria vintervantar av värdet 199 kr. Så jag tog ett par fodrade sådana till Theo på en gång. Med dragkedja på sidan så det är lätt att sätta på och ta av :-)
Om ca 2 veckor får vi se om jag är nöjd med mitt köp lr inte. Men just nu känns det bra! :-D


Nu är det bara skojakten kvar då :-)

Kommentarer
Postat av: Lindah

SNYGG

2010-09-03 @ 18:04:28
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Myrkryp

Kört Didrikson till min grabb tre år i rad nu, och jag kommer inte att byta! Toppenkläder, bra pris, snygga, funktionella och smidiga! :D

2010-09-05 @ 20:33:34
URL: http://myrkryp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0