Undra om det händer grejjer.....

Jorå, inatt fick vi väl sova. Några timmar iallafall. Visst, gossen vaknade 4.30. Men ja... man kan väl inte få allt.
Trötta? Ja det kan man väl säga att vi är.....

Har inte haft orken att blogga någe för jag har inte ens orkat sitta framför datorn. Mådde rejält pyton igår.
Åkte hem från jobbet efter lunch och kände mig orolig om jag ens skulle kunna köra hem. Illamående, yr och fruktansvärt matt i hela kroppen. Kändes som jag skulle svimma när som helst.
På vägen hem fick jag en ganska rejäl förvärk som till och med kändes ut i ryggen. Men ett par alvedon och lite vila gjorde susen när jag kom hem. Inga fler förvärkar. Men rejält med bök och stök därinne och massor av sammandragningar under kvällen. Illamåendet och mattheten ville däremot inte ge med sig alls.
Vaknade med ont i hela jäkla höften och sammandragningar hela jäkla tiden. Så det blev två alvedon imorse med.... vad gör man... Kunde knappt gå från bilen och in på jobbet utan att det kom sammadragningar.
Man kan ju inte låta bli att undra om det är på gång å hända lite grejjer....

Fast det är ju 18 dagar kvar så det borde inte hända nått än tycker jag. Och det vet man ju.. hur mycket känningar man än har kan det ändå dröja veckor :-/

Jobba kväll ja.... Vi får se hur det blir med det. Jag jobbar så länge jag orkar. Jag kan inte ansvara för någon annan än mig själv här just nu. Jag måste se till mitt bästa... så är det.

//Godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0