Skitnatt! Igen....


Tog en lång och så jääkla skön dusch igår kväll som gjorde att jag kände mig alldeles trött å hängig i hela kroppen. Kändes inte som det gjorde ont nånstans i kroppen och första tanken var ju "Åhh inatt, då jävlar skare sovas".
mm.... NOG! Kissade ett par gånger  och runt 1 vaknade jag av fruktansvärt illamående igen. Fy fan va less jag kände mig. Låg bara och funderade om jag skulle behöva gå ner och kräkas eller om det räckte å försöka svälja hundrafemtielva gånger. Detta förbannade illamående!!!!!
När jag äntligen lyckats få somna om så vaknar Theo. Och han har då inga planer på att somna om. Så runt 3-4.30 ungefär kvittrade han som en liten fågel mellan oss. *suck*
Kl 6 ringde klockan och både jag och Peter kände oss väl ungefär som att nått hårt och tungt hade kört över oss.
Det är en jävla tur att det är ruljans på jobbet nu för då hinner jag inte känna av att jag är trött. Annat blire på kvällarna när man bara längtar till sängen redan kl 19 på kvällarna.

Föresten är det så SJUKT jäkla kul på jobbet nu! Det händer verkligen massor. Nä bebis, jag har inte tid å föda dig nu. Du får allt vänta därinne ett tag till! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0