Jahapp, då vare dax?

Vaknade inatt runt 2.30 av en liten värk. Ignorerade och somnade om. Men vaknade igen nån halvtimma senare av en till. Ignorerade den med och somnade om ännu en gång.
Runt 3.30 vaknade jag av en ordentligt ond värk. Förstå då fattade jag att nånting var på gång.
Ända sedan dess har värkarna rullat på väldigt oregelbundet med allt mellan 15 minuter mellan till 3 minuter.
Men dom är inte speciellt jobbiga ännu, så det är inte dags ännu riktigt.
Och tittar jag tillbaka på när Theo ville ut så hade jag sådana här värkar en hel dag innan han äntligen ville ut.

Ja, vi får se vad som händer under dagen. Mycket sömn har det inte blivit men däremot många toabesök :-P

Spännande!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Spännande, ska tänka på dej!! kram Carina Frisk

2010-10-20 @ 08:45:06
URL: http://storsandsnytt.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej. äste ditt inlägg igår och tänkte skriva till dig men gjorde inte det.

Grejen är den att dagen innan mina två sista förossningar dragit igång har jag fullständigt brutit ihop. Verkligen känt hopplöshet och gråtit som en tok.

Tänkte igår att nu sätter det säkert igång för henne.

Du kommer att fixa det här! Lycka till, även om det lugnar ner sig igen.

2010-10-20 @ 09:34:37
Postat av: Therese

En sak till förresten.

När jag fick sista barnet(juni 09) så bev aldrig värkarna regelbundna. Allt mellan 2-9 minuter. Åkte ändå in för att kolla. Gjorde ctg var det fera minuter mellan värkarna och de kändes knappt. Var öppen 4cm och jag ställde in mig på en lång lörlossning. Fick en värk som aldrig tog slut. Så fort en klingade av kom nästa. Hon var ute 20 min senare!.

Det var mitt fjärde barn men tredje vaginalaförlossning.



Ville bara berätta, så att du inte ränkar med att det ska bli regelbubdet.



2010-10-20 @ 09:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0