Gossebarnet är pigg

Han har levt rövare med mig exakt hela dagen. Jag är helt ärligt totalt jäkla slut! Fattar inte hur jag grejjade det här förut?! Fast å andra sidan var jag inte höggravid då heller :-P
Peter har pratat med dagis å tack å LOV så hjälper dom gärna till att ge penicillin där. En av fröknarna har tre pojkar som alla är öronbarn. Så hon vet exakt vad vi går igenom. Resonerar som så att ska man vara hemma varje jäkla penicillinkur när man har ett öronbarn så är det ingen idé att jobba. Och Theo är ju pigg nu igen. Vara hemma 10 dagar med en gosse som är tokpigg känns ju lite avigt.... :-/
Så jag tror han får gå på dagis imorgon faktiskt. Idag var det nog ändå bra för honom att vara hemma och hålla sig lite lugn med tanka på hur dålig han var i helgen.
Men som jag sa.... en liten rövare har han varit hela dagen. :-D Skönt och se honom vara sig själv ändå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0