Går inte att beskriva

tröttheten jag känner just nu. Peter jobbade på badrummet till strax efter 1 inatt. Och Theo vaknade hundra gånger kändes det som. Och varje gång ryckte jag till av babyvakten som låg intill mig. Ingen sömn där inte.....
När Peter väl kom och la sig så vaknade han på allvar. Vaken och pigg kille mellan 1.30-4 ungefär inatt.
så varken Peter eller jag har väl sovit mer än 2 timmar inatt. Känslan när klockan ringde kl 6 är obeskrivlig.
2 nätter i rad nu utan sömn. Och sömnlöshet gör en verkligen smått deprimerad.
Jag så trött så jag vet allvarligt inte hur fasen jag ska ta mig igenom dagen.......  

Funderingar om man kommer att få sova något alls innan vakennätterna med bebisen kommer.... Kommer jag få sova alls innan förlossningen startar? Kommer jag orka?
Jag är bara så glad att bebis imagen håller sig lugn nu. För jag förstår inte för mitt liv hur jag skulle orka en förlossning nu.

//Totalt slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0