Fredag!

SOM jag har längtat till helgen! :-D Nä, inget speciellt händer. Bara att det är helg liksom och man får umgås med familjen och bara softa. Inge stress att packa iordning grejjer på kvällarna och inge stress och bråk för att man ska iväg i tid på mornarna. Bara vakna i lugn och ro, knappa ner och käka frukost och bara myyyyysa :-)

Eller jo föresten! Nått lite speciellt händer faktiskt imorgon :-) Jag och Rasmus ska ta oss lite mor och son tid och gå på bio tillsammans. Vi ska kura ihop oss riktigt ordentligt i två sköna soffor på biografen. Mumsa godis och läsk och bara tokmysa han och jag :-)

Just nu sitter både jag och Peter och riktigt anstränger oss för att hålla ögonlocken på glänt till Idol. Men det går nog fasen inte längre nu... Det blir bingen helt enkelt.

Natti natt! En ny dag imorrn!

//Trött som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0