Säger godmorgon

En helt okej natt. Agnes var vaken mellan 0.45 och 2.00 för att äta. Hon äter verkligen länge när hon väl äter.... Sen var det knorr, bök och stök mellan 4-5 ungefär. Men hon vägrade ta bröstet. Runt 5 var det matdags igen. Men tack å lov har vi blitt rätt duktiga på att lägga oss i tid jag och Peter. Igår låg vi i sängen klara att sova redan kl 22. Jätteskönt! Det är prio med sömnen just nu. Vi behöver det allihopa :-)

Säger iallafall ett godmorgon från ytterharnäs! -9 grader ute och jag hoppas det blir en solig dag.
Får se om det blir en skön förmiddagspromenad eller inte. Just nu känner jag mig rätt trött....
På eftermiddagen är det bvc. Dags att väga och mäta lillfisan. Får se om hon gått upp något i vikt nu.

Kaffedax!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0