Nytt utseende

Japp, min blogg har fått en rejäl makeover :-D Och det har jag supergoa Mia att tacka för :-D
Jättetack!!! :-D
Ja.. jag må vara it-tekniker. Men göra websidor, det kan jag faktiskt inte.


Älskade mammsen och pappsen var här och hälsade på igår. Fick köttfärslimpa och svampstuvning med skickat :-) MUMS!
Sen blev både jag och Theo klippta. Väl behövligt för oss båda. Theo blev riktigt pojkig nu :-)
När jag försökte ta kort på honom så gick det väl sådär.... Han är ju en riktig smilapa vår kille.








Sen har ju vår lillfisa blitt hela 1 månad gammal igår. Tiden går fasansfullt fort.
Och det roliga är att det går faktiskt bättre än jag trodde att vara hemma med två bebisar. Skönt!








Ännu en dag och kväll som bara rasat förbi. Morgonmys och sen frukost. Sen är det sovning en stund för Theo. Vaknar och äter lunch. Sen går vi ut några timmar. och sen är det eftermiddag och pappa kommer hem :-)
Familjemiddag och sen kvällsmys. Ungefär så ser dagarna ut :-) Imorgon ska Theo på dagis så då blir vi själva jag och Agnes några timmar. Får se vad vi hittar på. Men nu är det läggdags. Här gäller det att försöka få så många timmars sömn som möjligt. Det blir inte mycket vila på dagarna nämligen.

//Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0